Luxtorpeda - Latający Ślązak z silnikami Maybach (dziś MTU)
W latach 30. XX wieku koleje europejskie coraz silniej odczuwały konkurencję dynamicznie rozwijającego się lotnictwa pasażerskiego i motoryzacji. Zastosowanie silnika spalinowego do napędu wagonów silnikowych i aerodynamiczne ukształtowanie nadwozi otworzyły możliwość wprowadzenia nowej jakości w połączeniach lokalnych i dalekobieżnych -- zaczęto budować stosunkowo lekkie pojazdy szynowe, dysponujące wysoką dynamiką i rozwijające duże prędkości.
Silniki Rolls-Royce MTU dla dwóch nowych żurawi Demag
Rolls-Royce dostarczy silniki MTU dla dwóch nowych modeli żurawi samojezdnych Demag. AC 300-6 będzie napędzany silnikiem serii 6R 1500/OM 473, a żuraw AC 45 City - silnikiem 6R 1000/OM 936. Współpraca MTU z Terex Cranes trwa od wielu lat. Producent dostarcza silniki dla dziewięciu modeli żurawi samojezdnych oraz czterech żurawi gąsienicowych.
Największy rosyjski producent maszyn rolniczych coraz śmielej wkracza na rynki Unii Europejskiej i Ameryki Północnej. Jak wiemy, w krajach Wspólnoty w odróżnieniu od reszty państw Starego Kontynentu obowiązują restrykcyjne normy czystości spalin Euro IIIB i Euro IV. Z kolei w USA i w Kanadzie silniki muszą być dostosowane do równoważnych im standardów Tier 4i i Tier 4.
Przyszłościowe i ekonomiczne silniki MTU w sieczkarniach Fendt
Sieczkarnie Fendt Katana 65 i 85 napędzane są przez wydajne, płynnie pracujące silniki MTU o dużej mocy, z trybami pracy ECO/Power, spełniające wymogi norm emisji Tier 4 final. W trybie Eco silnik pracuje z prędkością obrotową 1520 obr./min., co przekłada się na niższe zapotrzebowanie na moc i obniżone zużycie paliwa.
Pesa 301Dd (seria ST45) – normalnotorowa lokomotywa towarowa zmodernizowana przez zakłady Pesa w Bydgoszczy dla spółki PKP Cargo. Powstała w wyniku modernizacji serii SU45, która polegała na wymianie silnika 2112SSF na MTU o tej samej mocy i zmianie stosunku przekładni, przez co jest możliwe ciągnięcie przez lokomotywę ciężkich składów towarowych.
Nowej generacji silniki MTU o optymalnych parametrach i osiągach w ciągnikach Deutz-Fahr!
DEUTZ-FAHR prezentuje nową gamę ciągników o konwencjonalnej konstrukcji kołowej, wyposażonych w przekładnię bezstopniową TTV oraz silniki o mocy do 440KM. Są to największe i najmocniejsze modele ciągników w historii marki DEUTZ-FAHR. Prezentacja nowych modeli jest wynikiem prac badawczych, zastosowania innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz wsparcia społeczności zrzeszonej w ramach projekt 440HP. Największy i najmocniejszy ciągnik DEUTZ-FAHR jaki kiedykolwiek został stworzony.
Najlepsze dla naszego lotniskowego sprzętu będą silniki MTU!
Odśnieżarki polskiej firmy to już światowa klasa. Za taki pojazd trzeba zapłacić ponad dwa miliony złotych. Wschowa to niewielkie miasto z bogatą historią. Ale i dziś ma się czym pochwalić. Ma tu swoją siedzibę firma Dobrowolski, jedna z kilku na świecie produkujących wysokiej klasy sprzęt do czyszczenia lotnisk.
Ładowarka kołowa JCB WLS 457 Tier 4 Final z silnikiem MTU 6R1000
Ładowarka JCB 457 jest pierwszą kołową ładowarką JCB spełniającą standardy emisji EPA Tier 4 Final / EU Stage IV. Osiąga to przy zadziwiającej ekonomice – oszczędność paliwa 16% w porównaniu z wcześniejszym modelem z silnikiem Cummins Stage IIIB / Tier4i.
Silniki do zastosowań morskich MTU są produkowane już od dekad. Operują na całym świecie i można je spotkać na rzekach, jeziorach, morzach i oceanach oraz pod wodą. Napędzają wiele różnych jednostek. Dziś przedstawiamy bardzo interesujący film o produkcji największego silnika MTU serii 8000 o mocy do 10000 kW.
MTU Hybrid PowerPack to przyjazny dla środowiska układ napędowy, który łączy zalety systemu baterii i silnika spalinowego do napędu trakcyjnego. Jest to połączenie silnika wysokoprężnego MTU, zbudowanego zgodnie z wymogami normy Stage V UE, z silnikiem elektrycznym, który może działać zarówno jako silnik napędowy, jak i generator. Dodatkowo system akumulatorów MTU Energy Pack, pozwala na przechowanie energii elektrycznej odzyskanej podczas hamowania.
MTU sie zmienia - fuzja MTU z marką Rolls-Royce
Od teraz (grudzień 2019) firma będzie działać pod nazwą MTU Solutions, marką Rolls-Royce, która dostarcza światowej klasy rozwiązania energetyczne i kompleksowe wsparcie w całym cyklu życia produktu.
Zmianie uległ również adres strony internetowej.
Aktualne informacje dostępne są na www.mtu-solutions.com
Gotowy do pracy : 8-cylindrowy silnik gazowy 8V4000(LNG) od MTU
Nowy 8-cylindrowy silnik gazowy MTU do zastosowań morskich pracuje na stanowisku testowym nr 146 od początku czerwca 2019 roku. Jest to najnowsze stanowisko testowe w Fabryce MTU nr 1. Zanim silnik zostanie dostarczony do pierwszego odbiorcy, jakim są Zakłady Miejskie w Konstancji, poddawany jest wielu testom.
Kontakt Dział Handlowy:
Mariusz Bieroń / Agregaty prądotwórcze, kogeneracja |
+48 663 020 317 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Marcin Bieroń / Aplikacje morskie, offshore |
+48 605 124 689 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Olaf Liszka / Aplikacje przemysłowe |
+48 601 888 416 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Bartłomiej Kołodziej / Aplikacje kolejowe |
+48 601 431 224 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
INFOLINIA SERWISOWA 24H +48 723 202 202