Żurawie portowe
Żurawie portowe Sennebogen
Maksymalna mobilność, zwarta konstrukcja, gotowe do użycia w każdym dostępnym miejscu w terminalu – to cechy wyróżniające samojezdne żurawie portowe na podwoziu kołowym lub gąsienicowym Sennebogen pracujące przy przeładunkach.
Żurawie portowe przeznaczone są do obsługi wszelkiego rodzaju ładunków (kontenery, towary masowe, towary drobnicowe). Odznaczają się dużymi promieniami roboczymi i wyjątkowymi możliwościami udźwigu zapewniające wszechstronne i maksymalne wykorzystanie. Samojezdne żurawie portowe Sennebogen są przystosowane do trudnych warunków, które można napotkać w portach. Innowacyjna, wytrzymała koncepcja podwozia, umożliwia łatwe manewrowanie w ciasnych obszarach, łatwe pokonywanie przeszkód, szyn i nierówności terenu.
Ruch diagonalny („psi chód”) i niezwykle mały promień skrętu, pozwalają na dokładne pozycjonowanie maszyny na nabrzeżu, jak i bezpieczny niezawodny przejazd do następnego nabrzeża uwzględniając nawet wiatry sztormowe. Samojezdne żurawie portowe oferują elastyczne, wydajne rozwiązania do wyposażenia nowych terminali oraz umożliwiają rozszerzenie i modernizację istniejących już instalacji.
Możliwość szybkiego i łatwego przejazdu żurawiem na nowe miejsce gwarantuje optymalne wykorzystanie, zmniejsza liczbę wymaganych żurawi w terminalu i obniża koszty inwestycji szynowych i innej infrastruktury na nabrzeżu.
Seryjnie żurawie wyposażone są w napęd spalinowy, jednakże – jako opcja istnieje możliwość wyposażenia żurawia w napęd elektryczny i przyłączenie go do istniejącego zewnętrznego źródła energii elektrycznej.
Model | Udźwig max [t] | Długość wysięgnika [m] | Moc silnika [kW] |
680 HMC | 45 | 37,3 | 261 |
6100 HD | 100 | 69,1 | 354 |
6100 HMC | 75 | 40 | 354 |
6130 HCC | 84 | 52,3 | 354/470 |
6130 HMC | 84 | 46,7 | 354/470 |
6200 HCC | 122 | 54 | 470/570 |
6200 HMC | 100 | 54 | 470 |
6210 HMC | 125 | 36-54 | 470 |