Zdalnie sterowany żuraw Sennebogen 683E z pełną kontrolą placu budowy
Projekt COMET PACA opiera się na innowacyjnych technologiach budowlanych wykorzystywanych podczas budowy nowego kompleksu mieszkaniowego, który kładzie nacisk na harmonię z naturą, znajdującego się w gminie Hyères les Palmiers na Riwierze Francuskiej. Prace budowlane w fazie surowej są prowadzone za pomocą teleskopowego żurawia gąsienicowego SENNEBOGEN 683 E, który został dostarczony i obsługiwany przez firmę M&S TRANSLEV.
Teren dawnej elektrowni cieplnej w Weneckim mieście Porto Tolle przeznaczony jest na przekształcenie w ekologicznie zrównoważony ośrodek wypoczynkowy. Jednak przed rozpoczęciem tego ambitnego przedsięwzięcia konieczne jest przeprowadzenie wyburzenia starej elektrowni. Zadanie zostało powierzone Grupie Ferraro, jednej z czołowych firm w Europie specjalizujących się w wyburzeniach.
Budowa nowego terminalu gazu płynnego z dźwigiem teleskopowym Sennebogen 683 E
W ramach krajowego planu energetycznego mającego na celu dywersyfikację dostaw gazu do Włoch, w Toskańskim mieście portowym Piombino budowany jest nowy terminal LNG („Liquified Natural Gas”). Głównym wykonawcą budowy rurociągu jest włoska spółka Max Streicher, która do realizacji tego projektu wykorzystuje nowy teleskopowy żuraw gąsienicowy SENNEBOGEN 683 E o udźwigu 80 t.
Budowa wiaduktu w SIngapurze - żuraw gąsienicowy Sennebogen 673E
Budowa nowego wiaduktu Tampines wiąże się z pewnymi wyzwaniami. Instalacja musi zostać ukończona w bardzo ciasnym obszarze, gdzie dostęp do przestrzeni jest ograniczony, co sprawia, że wykonywanie ciężkich prac związanych z podnoszeniem jest wyjątkowo trudne. Hwa Seng Builder Pte Ltd (HSB), jako ekspert w dziedzinie inżynierii lądowej i budownictwa, oraz przodujący dostawca usług budowlanych, podjął decyzję o wykorzystaniu dźwigu gąsienicowego firmy SENNEBOGEN o nośności 70 ton do tych prac.
Dźwigi "pick and carry" Sennebogen - rozbudowa belgijskiej sieci kolei miejskiej RER
Na południe od Brukseli realizowany jest obecnie projekt budowy infrastruktury o imponujących rozmiarach. W ramach rozbudowy belgijskiej sieci kolei miejskiej RER, linia pomiędzy stacjami Nivelles i Lillois ma zostać rozbudowana z dwóch do czterech torów. W tym wymagającym projekcie z zakresu budownictwa infrastrukturalnego firma Galère postawiła na 40-tonowy teleskopowy żuraw gąsienicowy firmy SENNEBOGEN.
Budowa portu: ustawianie grodzic za pomocą teleskopowych żurawi gąsienicowych
Basen portowy portu Straubing jest pogłębiany w ramach obecnej modyfikacji Dunaju. W związku z tym ściana szczelna nabrzeża portowego będzie musiała zostać wzmocniona dodatkowymi łącznikami. Do realizacji tego skomplikowanego projektu budowlanego na wodzie i poza nią firma Stump-Franki, specjalizująca się w budownictwie lądowym, używa dwóch teleskopowych żurawi gąsienicowych firmy SENNEBOGEN: 33-tonowego żurawia 633 E, który pracuje na pontonie, oraz 50-tonowego żurawia 653E, który wykonuje prace na nabrzeżu z wykorzystaniem gumowych nakładek na płytach gąsienic.
SENNEBOGEN dodał kolejny model do swojej oferty teleskopowych żurawi gąsienicowych: 80-tonowy 683 E. Dzięki udźwigowi 80 ton i długości wysięgnika głównego 42 m dziewiąty model w serii doskonale wpisuje się w lukę pomiędzy istniejącymi 673 E i 6103 E i należy do klasy średniej producenta. W praktyce może się on pochwalić imponującą elastycznością i solidną konstrukcją, która kwalifikuje go do szerokiego zakresu zastosowań i wykorzystania.
Denjean Group jest firmą rodzinną i głównym graczem w południowo-zachodniej Francji w dziedzinie transportu, logistyki i produkcji kruszyw, takich jak żwir i piasek. Grupa zwiększa obecnie produkcję w swoim zakładzie w Saint-Elix-Le-Château w regionie Haute-Garonne, dodając do zakupionego kilka lat temu SENNEBOGENA 6140 HD drugi żuraw tego samego producenta, przeznaczony do pracy z łyżką wleczoną: 100-tonowy SENNEBOGEN 6100 HD.
Rekultywacja żwirowni - wydobywanie żwiru za pomocą łyżki wleczonej
W celu pozyskania żwiru niemieckie przedsiębiorstwo budowlane Schlotmann nabyło stare jezioro żwirowe w pobliżu Bentfeld. Kolejnym punktem w planach wobec tego zbiornika wodnego było dokonanie jego rekultywacji i ustanowienie tam obszaru spójnego z otaczającą go przyrodą. Do tak wymagającego projektu firma zdecydowała się wykorzystać żuraw firmy SENNEBOGEN.
Bezwykopowa budowa kanalizacji - żuraw gąsienicowy Sennebogen 6103E
100-TONOWE ŻURAWIE TEŻ „CHODZĄ” DO PIERWSZEJ PRACY
W Gelsenkirchen, w centrum regionu metropolitalnego Rheiun-Ruhr, ma zostać zbudowany nowy kanał ściekowy, aby uwolnić przepływającą tam rzekę Schwarzbach od ścieków i uczynić cały region bardziej przyjaznym dla środowiska. Firma budowlana Max Bögl Group uważana jest za absolutnego specjalistę w dziedzinie budowy kanałów, a do realizacji tego projektu wykorzystuje nowy 100-tonowy teleskopowy żuraw gąsienicowy 6103 E firmy SENNEBOGEN.
Podczas przedmiotowych targów, bezpośrednio na swoim stoisku, firma SENNEBOGEN zaprezentuje bogate portfolio produkowanych maszyn. Nie wszystkie z nich znajdą się na stoisku pokazowym, dlatego też - zważywszy niewielką odległość – zainteresowani i chętni klienci będą mogli obejrzeć pełen park maszynowy podczas wizyty w fabryce w Straubing. Do niedaleko usytuowanego zakładu będzie można wygodnie dojechać busem wprost z terenów targowych.
W Rotterdamie powstaje nowa, zrównoważona i przyjazna dla środowiska dzielnica mieszkaniowa. Pośrodku niej stoi nowy 50-tonowy żuraw gąsienicowy SENNEBOGEN 1100 G, którego właścicielem jest firma Jaco Huissen Kraanverhuur B.V. Holenderska firma zajmująca się wynajmem dźwigów specjalizuje się w montażu prefabrykatów betonowych, zwłaszcza w budownictwie mieszkaniowym. Firma Jaco Huissen jest szczególnie zadowolona z faktu, że już podczas budowy "zielonej" dzielnicy może działać w sposób przyjazny środowisku dzięki zaawansowanemu technologicznie żurawiowi z nowej serii G firmy SENNEBOGEN.
Kontakt Dział Handlowy:
Janusz Widuch |
+48 781 500 525 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |