Praca - Specjalista ds. administracji - Asystentka - Biuro Handlowe RUDA

Miejsce pracy: Katowice

Zadania:
- monitorowanie płatności kontrahentów
- ustalanie warunków płatności dla kontrahentów
- obsługa biurowa biura Zarządu
- wstępna analiza umów i kontraktów
- współpraca z działem księgowości w zakresie rozrachunków z kontrahentami
- przygotowywanie pism wewnętrznych i zewnętrznych,
- prowadzenie rejestrów umów
- prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych zagranicznych
- prowadzenie raportu kasowego
- przygotowywanie zestawień płatności

Wymagania: 
- wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne (finanse, rachunkowość itp.)
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (Word, Excel)
- biega znajomość języka angielskiego
- rzetelność, sumienność, dokładność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy zespołowej
- dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista

Oferujemy:
- umowę o pracę
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
- udział w szkoleniach
- wczasy pod gruszą
- bony świąteczne
- godziny pracy 8-16

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji kilkając w poniższy przycisk

aplikuj

 

>> POWRÓT <<

Copyright © BH Ruda                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Polityka plików "cookies"