Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- pozyskiwanie nowych klientów i zamówień w zakresie agregatów kogeneracyjnych na terenie całej Polski,
- obsługa klientów, nadzór nad realizacją zamówień,
- prowadzenie doradztwa technicznego w zakresie oferowanych wyrobów
- promowanie wizerunku firmy oraz oferowanych produktów zgodnie z przyjętą strategią firmy.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (Absolwenci lub studenci V roku Politechniki- wydziału Energetyki, Elektrotechniki, Elektroniki lub pokrewnych)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- kreatywność i samodzielność w pracy
- prawo jazdy kat. B
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych.
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne, negocjacyjne, komunikacyjne i organizacyjne
Oferujemy:
- umowę o pracę
- niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, telefon, laptop)
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i uzyskiwanych efektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
- udział w szkoleniach w kraju i zagranicą
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji kilkając w poniższy przycisk