Serdecznie zapraszamy wszystkich na Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architerktury Krajobrazu - największe targi branży ogrodniczej - GARDENIA 2021.
Data: 4-6.11.2021r
Miejsce: Poznań
Stoisko: Pawilon 3A, stoisko 57
WWW: Targi GARDENIA
Szanowni Państwo, w dniach 21.09.2021 – 24.09.2021 zapraszamy do odwiedzin naszego stoiska na 14 Międzynarodowych Targach Kolejowych – TRAKO. TRAKO to największe i najbardziej prestiżowe w Polsce oraz drugie w Europie spotkanie branży transportu szynowego.
Lauf an der Pegnitz, Niemcy – 14 lipca 2021 r. – wraz z modelami AC 4.070-1 i AC 4.070L-1, producent żurawi samojezdnych Tadano wprowadza zmodernizowany, czteroosiowy żuraw terenowy o udźwigu 70 ton i dwóch długościach wysięgnika. Następca udanego ATF 70G-4 został zaprojektowany z naciskiem na wszechstronną i wygodną obsługę. Wyposażony został w nową kabinę, wielofunkcyjny system sterowania żurawiem AML-F i silniki zgodne z wymogami normy EU Stage V.
Nowa rodzina żurawi terenowych Tadano Rough Terrain: GR-700EX-4, GR-900EX-4 i GR-1000EX-4
Trzy nowe modele - trzy udźwigi, szybko wysuwany wysięgnik i kompaktowa konstrukcja.
Fabryka Tadano powiększyła swoje portfolio żurawi w Europie, wprowadzając trzy nowe modele żurawi terenowych, które oferują firmom dźwigowym jeszcze szerszy zakres zastosowań. Wszechstronne nowe modele Tadano GR-700EX-4, GR-900EX-4 i GR-1000EX-4 mają szczególnie długie wysięgniki i udźwig – odpowiednio - do 70, 90 lub 100 ton. Kompaktowa konstrukcja zapewnia niską, a tym samym wyjątkowo przydatną w transporcie wysokość całkowitą.
Kobelco Construction Machinery z dumą obchodzi piękny jubileusz. W tym roku mija 90 lat od chwili wyprodukowania przez tę firmę pierwszej w Japonii koparki elektrycznej (1930). Kobelco znane jest z budowania trwałych i niezawodnych maszyn, które sprostają najtrudniejszym wyzwaniom – w tym upatruje swój sukces.
Kobelco SK130LC-11 – jakość premium wśród 12-14-tonowych koparek
SK130LC-11 – koparka zaprojektowana z myślą o najwyższej jakości, oszczędności i niezawodności w segmencie operacyjnym 12-14 ton. Konstrukcja maszyny wysoko ustawiła poprzeczkę konkurencji, ustanawiając nowe, wysokie standardy precyzyjnej produkcji i technologicznie zaawansowanych rozwiązań.
Kopalnia Budy jest referencyjną kopalnią dla firmy CDE, posiadającą w pełni zautomatyzowaną linię do płukania kruszyw produkcji tej irlandzkiej firmy. Budowa linii pozwoliła na wypłukanie i odzyskanie kruszyw z gromadzonego od dziesięcioleci nadkładu i wstępnego odsiewu materiału nadawy, lepsze wykorzystanie złoża oraz poprawę jakości produkowanych kruszyw.
Zmniejszenie wpływu na środowisko jest powszechną praktyką w najnowszym przemyśle maszyn budowlanych. KOBELCO jest pierwszym producentem w branży budowlanej, wprowadzającym technologię litowo-jonową do swoich maszyn.
Ciężki młot hydrauliczny Rammer 3288E oraz szczęki kruszące RPV29R na przebudowie lotniska
Po kilku miesiącach od zakupu pulweryzera Rammer RPV29R, zadowolony klient zdecydował się na zakup młota hydraulicznego Rammer 3288E. Jakość wykonania nożyc kruszących przerosła oczekiwania, a zużycie zębów okazało się minimalne. Decyzja użytkownika była prosta: ˝konsekwentnie przechodzimy na Rammera˝. Osprzęt miał zostać zainstalowany ponownie na koparce Liebherr 934.
Na terenie naszego Oddziału Produkcyjno-Remontowego w Polkowicach posiadamy kilku tonowy granitowy blok skalny do wykonywania prób dla wiertnic naszej produkcji dla potrzeb górnictwa odkrywkowego. Regularnie blok skalny przewiercany jest koronką 32mm ale jeszcze takiej próby jak wiercenie wiertnicą Vermeer do przewiertów sterowanych nie robiliśmy.
Zrealizowane dostawy, ciekawostki, aplikacje z naszymi maszynami i nowości. Zerknij, co ciekawego mamy dla Twojej branży i w czym możemy Ci pomóc. W ślad za maszynami z naszego portfoli oferujemy serwis, który wielu z Was, szanowni klienci, chwali za wiedzę i jakośc wykonywanych usług. Mimo to nie ustajemy w dążeniach, żeby jakość naszych usług była jeszcze lepsza. Zapraszamy!
Luxtorpeda - Latający Ślązak z silnikami Maybach (dziś MTU)
W latach 30. XX wieku koleje europejskie coraz silniej odczuwały konkurencję dynamicznie rozwijającego się lotnictwa pasażerskiego i motoryzacji. Zastosowanie silnika spalinowego do napędu wagonów silnikowych i aerodynamiczne ukształtowanie nadwozi otworzyły możliwość wprowadzenia nowej jakości w połączeniach lokalnych i dalekobieżnych -- zaczęto budować stosunkowo lekkie pojazdy szynowe, dysponujące wysoką dynamiką i rozwijające duże prędkości.