mtu jp1Obsługiwany przez japoński koncern kolejowy East Japan Railway Company (JR East), „” to Cruise Train – prawdziwy superjacht wśród pociągów wycieczkowych.

rr art4Z ponad 100 000 sprzedanymi silnikami i ponad 320 milionami godzin pracy silniki Rolls-Royce  MTU serii 2000 i serii 4000 to prawdziwa historia sukcesu. Rolls-Royce świętuje 25-lecie silników, które od ćwierćwiecza wyznaczają nowe standardy w swojej klasie.

rr art225-lecie silników MTU – seria 2000 dla statków SAR (Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa). Silniki serii 2000 muszą niezawodnie pracować w dużych łodziach ratunkowych podczas gdy morze jest tak wzburzone, że inne statki wracają do portu lub narażone są na bezpośrednie zagrożenie zatonięciem lub wywrotką. Aby utrzymać łodzie ratunkowe w ruchu, Rolls-Royce opracował specjalny zestaw SAR dla statków poszukiwawczo-ratowniczych, umożliwiający pracę silników przy ekstremalnych kątach przechyłu, a nawet podczas obracania jednostki.

rr art1ROLLS-ROYCE rozszerza interwały międzyremontowe (TBO) silników serii MTU 4000 w komercyjnych aplikacjach morskich. Rolls-Royce wprowadza znacznie wydłużone czasy pracy silników - do 96 000 godzin pomiędzy remontami (TBO) - dla najnowszej generacji morskich silników MTU serii 4000 do zastosowań komercyjnych.

5cda6c6322dee pW latach 30. XX wieku koleje europejskie coraz silniej odczuwały konkurencję dynamicznie rozwijającego się lotnictwa pasażerskiego i motoryzacji. Zastosowanie silnika spalinowego do napędu wagonów silnikowych i aerodynamiczne ukształtowanie nadwozi otworzyły możliwość wprowadzenia nowej jakości w połączeniach lokalnych i dalekobieżnych -- zaczęto budować stosunkowo lekkie pojazdy szynowe, dysponujące wysoką dynamiką i rozwijające duże prędkości.

art mtu16Rolls-Royce dostarczy silniki MTU dla dwóch nowych modeli żurawi samojezdnych Demag. AC 300-6 będzie napędzany silnikiem serii 6R 1500/OM 473, a żuraw AC 45 City - silnikiem 6R 1000/OM 936. Współpraca MTU z Terex Cranes trwa od wielu lat. Producent dostarcza silniki dla dziewięciu modeli żurawi samojezdnych oraz czterech żurawi gąsienicowych.

art mtu13Największy rosyjski producent maszyn rolniczych coraz śmielej wkracza na rynki Unii Europejskiej i Ameryki Północnej. Jak wiemy, w krajach Wspólnoty w odróżnieniu od reszty państw Starego Kontynentu obowiązują restrykcyjne normy czystości spalin Euro IIIB i Euro IV. Z kolei w USA i w Kanadzie silniki muszą być dostosowane do równoważnych im standardów Tier 4i i Tier 4.

art mtu8Sieczkarnie Fendt Katana 65 i 85 napędzane są przez wydajne, płynnie pracujące silniki MTU o dużej mocy, z trybami pracy ECO/Power, spełniające wymogi norm emisji Tier 4 final. W trybie Eco silnik pracuje z prędkością obrotową 1520 obr./min., co przekłada się na niższe zapotrzebowanie na moc i obniżone zużycie paliwa.

art mtu5Pesa 301Dd (seria ST45) – normalnotorowa lokomotywa towarowa zmodernizowana przez zakłady Pesa w Bydgoszczy dla spółki PKP Cargo. Powstała w wyniku modernizacji serii SU45, która polegała na wymianie silnika 2112SSF na MTU o tej samej mocy i zmianie stosunku przekładni, przez co jest możliwe ciągnięcie przez lokomotywę ciężkich składów towarowych.

art mtu3DEUTZ-FAHR prezentuje nową gamę ciągników o konwencjonalnej konstrukcji kołowej, wyposażonych w przekładnię bezstopniową TTV oraz silniki o mocy do 440KM. Są to największe i najmocniejsze modele ciągników w historii marki DEUTZ-FAHR. Prezentacja nowych modeli jest wynikiem prac badawczych, zastosowania innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz wsparcia społeczności zrzeszonej w ramach projekt 440HP. Największy i najmocniejszy ciągnik DEUTZ-FAHR jaki kiedykolwiek został stworzony.

art mtu1Odśnieżarki polskiej firmy to już światowa klasa. Za taki pojazd trzeba zapłacić ponad dwa miliony złotych. Wschowa to niewielkie miasto z bogatą historią. Ale i dziś ma się czym pochwalić. Ma tu swoją siedzibę firma Dobrowolski, jedna z kilku na świecie produkujących wysokiej klasy sprzęt do czyszczenia lotnisk.

mtu art1Ładowarka JCB 457 jest pierwszą kołową ładowarką JCB spełniającą standardy emisji EPA Tier 4 Final / EU Stage IV. Osiąga to przy zadziwiającej ekonomice – oszczędność paliwa 16% w porównaniu z wcześniejszym modelem z silnikiem Cummins Stage IIIB / Tier4i.

Kontakt Dział Handlowy:

 

Mariusz Bieroń / Agregaty prądotwórcze, kogeneracja

+48 663 020 317

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Marcin Bieroń / Aplikacje morskie, offshore

+48 605 124 689

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Olaf Liszka / Aplikacje przemysłowe

+48 601 888 416

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Bartłomiej Kołodziej / Aplikacje kolejowe

+48 601 431 224

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


INFOLINIA SERWISOWA 24H  +48 723 202 202

Copyright © BH Ruda                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Polityka plików "cookies"